Location via proxy:   [ UP ]  
[Report a bug]   [Manage cookies]                
ההצעות יוצגו לאחר הקלדת קלט החיפוש. יש להשתמש בחצים למעלה ולמטה כדי לבדוק. יש להקיש Enter כדי לבחור. אם הבחירה היא ביטוי, ביטוי זה יישלח לחיפוש. אם ההצעה היא קישור, הדפדפן יעבור לדף הזה.
עזרה
אורח

אם לא הצלחתם להשלים את ההזמנה

אם אתם מנסים להזמין מקום אירוח ואתם מקבלים הודעה שלפיה לא ניתן להשלים את ההזמנה, יש כמה דברים שכדאי לבדוק. בהמשך תוכלו לקרוא על כמה מהסיבות הנפוצות ביותר לכך שאורחים לא מצליחים לבצע הזמנה.

אימות זהות

בדרך כלל אנחנו מאמתים את הזהות שלכם כחלק מתהליך ההזמנה, אבל אם הייתה בעיה, ייתכן שפנינו אליכם לקבלת מידע נוסף. מומלץ לקרוא את המאמר שלנו בנושא אימות הזהות שלכם לקבלת טיפים.

מניעת מסיבות

לפעמים תהליך הסינון האוטומטי שלנו מסמן פרטי הזמנה ככאלה שמעידים על פוטנציאל לקיום מסיבות. לקבלת מידע נוסף, מומלץ לעיין במידע על סינון הזמנות.

בעיות בתשלום

יש סיבות רבות שבגללן אמצעי תשלום לא מאפשר להשלים הזמנה, ביניהן פקיעת תוקף של כרטיס אשראי או היעדר כיסוי מספיק. מומלץ לעיין בטיפים שלנו לפתרון בעיות באמצעי תשלום אם אתם לא מצליחים לזהות מה הבעיה.

זמינוּת הנכס

אם אתם לא מצליחים להזמין, כדאי לבדוק שוב שהתאריכים הרצויים לכם זמינים. מומלץ לשלוח הודעה למארחים בלחיצה או הקשה על יצירת קשר עם המארחים בדף הנכס. ייתכן שיש להם דרישות מסוימות, כמו מינימום לילות להזמנה, שהבקשה שלכם לא עומדת בהן.

עדיין לא מצליחים לבצע את ההזמנה? אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר לקבלת עזרה נוספת.

האם המאמר הזה עזר?

מאמרים קשורים

כאן תוכלו לקבל עזרה בנוגע להזמנות, לחשבון ועוד.
התחברות או הרשמה