Location via proxy:   [ UP ]  
[Report a bug]   [Manage cookies]                
ההצעות יוצגו לאחר הקלדת קלט החיפוש. יש להשתמש בחצים למעלה ולמטה כדי לבדוק. יש להקיש Enter כדי לבחור. אם הבחירה היא ביטוי, ביטוי זה יישלח לחיפוש. אם ההצעה היא קישור, הדפדפן יעבור לדף הזה.
עזרה
מארחים

שינוי הזמנה כמארחים

החיים קורים בזמן שאנחנו עסוקים בלתכנן תוכניות, ולפעמים גם התוכנית לארח משתבשת. לא ניתן לשנות הזמנות קודמות, אך כדי לערוך הזמנה מאושרת או פעילה, תוכלו לשלוח לאורחים בקשה לשנות את הנסיעה ולהציע להם תאריכים, מחיר או מספר אורחים חדש. תוכלו גם להציע להם לשהות בנכס אחר, אם יש לכם יותר מנכס אחד.

אם האורחים כבר שלחו לכם בקשה לשינוי נסיעה, אפשר ללמוד איך להגיב לבקשת שינוי הנסיעה של האורחים ואיך לדחות בקשה לשינוי נסיעה.

שליחת בקשת שינוי נסיעה לאורחים

  1. לוחצים על הכרטיסייה היום > הזמנות
  2. לוחצים על הזמנות עתידיות ובוחרים את ההזמנה שרוצים לשנות
  3. לוחצים על פרטים ואז על שינוי הזמנה
  4. משנים את הנכס, התאריכים, מספר האורחים או המחיר
  5. בודקים את השינויים ואז לוחצים על שליחת בקשה

אם האורחים דוחים את הבקשה לשינוי הנסיעה או לא מגיבים

אם האורחים דוחים את הבקשה או לא מגיבים, ההזמנה תישאר ללא שינוי.

אם שלחתם בקשה לשינוי נסיעה והאורחים לא הגיבו לה, אפשר לנסות לשלוח להם הודעה שתזכיר להם לבדוק את הבקשה.

חשוב לזכור: האורחים שלכם יכולים לבחור לדחות את הבקשה לשינוי הנסיעה. אם הבקשה תידחה ולא תוכלו לארח את השהייה שלהם כפי שהיא, תצטרכו לבטל את ההזמנה.

אם האורחים שלכם מאשרים את הבקשה לשינוי הנסיעה

אם הם מאשרים את הבקשה, היא תתעדכן עם הפרטים החדשים שלכם. אם המחיר ישתנה, הם יחויבו או יקבלו החזר כספי לפי הצורך.

ברוב המקרים, אמצעי התשלום המקורי של האורחים יחויב אוטומטית. בחלק מאמצעי התשלום, האורחים יתבקשו לשלוח את התשלום תוך 48 שעות. אם התשלום שלהם לא יישלח בהצלחה, השינוי יידחה באופן אוטומטי וההזמנה תחזור לגרסתה המקורית.

איך עובד התמחור עבור בקשות לשינוי נסיעה

אם משנים את תאריכי ההזמנה, ייתכן שהתמחור של ההזמנה המקורית ישתנה. אם יחולו שינויים במספר האורחים, ייתכן שתהיה עלייה או ירידה במחיר ההזמנה המקורית, בהתאם להגדרות עבור עמלת אורחים נוספים במועד ביצוע ההזמנה.

הסכום המקורי והסכום החדש יוצגו לאורחים לפני שהם יאשרו את הבקשה שלכם לשינוי הנסיעה. אם עלות הנסיעה שלהם תשתנה והם יסכימו לשינוי, הם יחויבו או יקבלו החזר כספי, במידת הצורך.

איך שינוי במשך הנסיעה עשוי להשפיע על מדיניות הביטולים

אם הזמנה משתנה משהייה חודשית לשהייה של 27 לילות או פחות (שהייה קצרה יותר), מדיניות הביטולים הסטנדרטית שבחרתם עבור הנכס שלכם תחול על שינויים או ביטולים עתידיים שיבוצעו בהזמנה המעודכנת.

אם משך ההזמנה משתנה ושהייה של 27 לילות או פחות הופכת לשהייה חודשית של 28 לילות או יותר, מדיניות הביטולים להזמנות לטווח ארוך שבחרתם עבור הנכס שלכם תחול על שינויים או ביטולים עתידיים שיבוצעו בהזמנה המעודכנת.

אם משנים שהייה חודשית, אבל משך השהייה הוא עדיין 28 לילות או יותר, מדיניות הביטולים שלכם להזמנות לטווח ארוך עדיין תחול על ההזמנה, ללא קשר לשינויים בתאריכים הנובעים מהבקשה לשינוי בנסיעה.

אם עורכים שינויים בשהייה של 27 לילות או פחות, אבל היא נשארת שהייה קצרה יותר, מדיניות הביטולים הסטנדרטית שלכם עדיין תחול על שינויים או ביטולים עתידיים שיבוצעו בהזמנה המעודכנת.

אם אתם מציעים לאורחים נכס אחר

אם אתם לא יכולים לקבל את האורחים שלכם בנכס שהם הזמינו, אבל אתם כן יכולים לארח אותם בנכס אחר שאתם מציעים, תצטרכו לשאול אותם אם זה בסדר מבחינתם לפני שתשלחו להם בקשה לשינוי נסיעה:

  • יש לשלוח לאורחים הודעה לגבי השינוי ולהוסיף קישור לדף הנכס שאתם מציעים – חשוב לציין את הבדלי המחיר, אם יש כאלה
  • אם הם מסכימים, אפשר לשלוח להם בקשה לשינוי נסיעה
  • אם הם לא מסכימים וכבר לא מעוניינים בהזמנה, תצטרכו לבטל אותה כדי שהם יוכלו לבצע הזמנה עבור מקום אירוח אחר

אם ההזמנה היא לשהייה קצרה יותר (27 לילות או פחות), מדיניות הביטולים עבור ההזמנה של האורחים בנכס החדש תישאר זהה למדיניות הביטולים שחלה על ההזמנה המקורית של האורחים – הדבר נכון גם אם בחרתם במדיניות ביטולים שונה עבור הנכסים.

תוכלו לשנות את הנכס של האורחים באמצעות בקשה לשינוי נסיעה רק אם הנכס החדש נמצא בחשבון האירוח שלכם. אם הנכס החדש רשום בחשבון של מארחים-שותפים, תצטרכו לבטל את ההזמנה המקורית ולבקש מהאורחים לבצע הזמנה חדשה.

איך הנחות שבועיות או חודשיות עשויות להיות מושפעות מבקשת שינוי נסיעה

שינוי משך ההזמנה עשוי להשפיע על המשך הזכאות של האורחים שלכם לתעריף שבועי או חודשי מוזל.

איך אישורים מראש עשויים להיות מושפעים מבקשת שינוי נסיעה

אם האורחים שלכם ביצעו הזמנה באמצעות אישור מראש ששלחתם להם, כל שינוי בהזמנה יגרום לכך שהתמחור יחושב מחדש כאילו מדובר בהזמנה חדשה.

עדיין אפשר להציע לאורחים את אותו מחיר כמו באישור מראש המקורי שלהם – אפשר לשנות את המחיר, יחד עם תאריכי ההזמנה, באותה בקשה לשינוי נסיעה. רק חשוב לא לשכוח להודיע להם על כל זה.

איך חישובי מס עשויים להיות מושפעים מבקשת שינוי נסיעה

כאשר בקשה לשינוי נסיעה מאושרת, המיסים על ההזמנה תמיד מחושבים מחדש כדי להחיל את דרישות המס העדכניות והמדויקות ביותר שתקפות למיקום הנכס.

אם ההזמנה של האורחים כבר הסתיימה

לא ניתן לבצע שינויים אם מועד הצ'ק-אאוט של האורחים כבר עבר. אם אתם צריכים לטפל בבקשות הקשורות לכסף, תוכלו לשלוח כסף לאורחים או לבקש מהם תשלום דרך המרכז לנושאים כספיים.

אפשר לשנות בקשה להזמנה רק פעם אחת בכל פעם

חשוב לזכור שניתן לשלוח בקשת שינוי אחת בלבד בכל פעם. לאחר ביצוע השינויים, כל שינוי נוסף יצטרך להתבצע שוב במסגרת התהליך בתור בקשה חדשה.

אם אתם צריכים לערוך את בקשת שינוי הנסיעה שלכם

עשיתם טעות? לא ניתן לשנות בקשה לשינוי נסיעה לאחר שהיא נשלחה, אך ניתן לבטל אותה ולשלוח בקשה חדשה.

שהיות חודשיות

אם הזמנה היא למשך 28 לילות או יותר, מדיניות הביטולים של הזמנות לטווח ארוך חלה עליה. כאשר בקשה לשינוי נסיעה נשלחת עבור שהייה חודשית, השינוי עשוי להתבצע באופן אוטומטי ללא צורך באישור אם:

  • הבקשה מתבצעת לפני הנסיעה וההזמנה היא עדיין למשך 28 לילות או יותר
  • הנסיעה התחילה, אבל נותרו עוד 30 לילות או יותר עד מועד הצ'ק-אאוט

אם שהייה חודשית מקוצרת לתקופה של 27 לילות או פחות (שהייה קצרה יותר), האורחים יהיו אחראים עבור 30 ימי התשלום הבאים מיום השינוי, או עד לסיום ההזמנה, אם נותרו פחות מ-30 יום.

לאחר שינוי של הזמנה משהייה חודשית ל-27 לילות או פחות (שהייה לטווח קצר), מדיניות הביטולים הסטנדרטית שבחרתם תחול על שינויים או ביטולים עתידיים שבוצעו בפרטי ההזמנה המעודכנים.

האם המאמר הזה עזר?

מאמרים קשורים

כאן תוכלו לקבל עזרה בנוגע להזמנות, לחשבון ועוד.
התחברות או הרשמה