Location via proxy:   [ UP ]  
[Report a bug]   [Manage cookies]                
Cadangan akan ditunjukkan selepas menaip dalam input carian. Gunakan anak panah atas dan bawah untuk menyemak. Gunakan enter untuk memilih. Jika pemilihan adalah frasa, frasa itu akan dimasukkan ke carian. Jika cadangan adalah pautan, penyemak imbas akan menavigasi ke halaman tersebut.
Cara
Tetamu

Seawal mana anda boleh membuat tempahan

Sama ada anda telah menemui tempat penginapan yang sesuai atau hanya ingin memulakan perancangan perjalanan anda, membuat tempahan lebih awal boleh membantu memberikan anda ketenangan fikiran atau menyebarkan kos dari masa ke masa.

Berapa tahun lebih awal anda boleh menempah

Anda boleh membuat tempahan Airbnb sehingga 2 tahun lebih awal pada desktop, penyemak imbas mudah alih atau dalam aplikasi Airbnb.

Harap maklum: Jika anda memerlukan polisi pembatalan fleksibel, pastikan anda menyemak polisi pembatalan penyenaraian sebelum menempah.

Jika tarikh anda tidak tersedia

Terdapat beberapa sebab tarikh anda mungkin tidak tersedia—hos belum membuka kalendar mereka seawal itu, mereka sudah ada tempahan, mereka ada syarat malam minimum, atau penginapan mereka tidak tersedia pada masa itu.

Jika anda masih ingin menginap di penginapan hos:

  • Cuba laraskan tarikh anda jika anda ada fleksibiliti
    • Tip: Jika penginapan hos tidak tersedia untuk perjalanan penuh anda, anda mungkin boleh menempah penginapan bergabung untuk menghabiskan sebahagian daripada perjalanan anda di penginapan mereka
  • Hantar mesej kepada hos dan tanya sama ada mereka ada ketersediaan untuk tarikh anda
    • Tip: Hos mungkin bersedia untuk membuka kalendar mereka untuk tarikh anda, jadi beritahu mereka apa yang anda suka tentang penginapan mereka dan mengapa anda mengembara

Bayar untuk perjalanan anda dari masa ke masa

Menempah lebih awal ada keistimewaan tersendiri. Anda mungkin boleh membayar untuk perjalanan selama beberapa minggu atau bulan—memberi anda lebih fleksibiliti mengenai cara dan masa anda ingin membayar. Ketahui lebih lanjut tentang cara pelan bayaran berfungsi.

Adakah artikel ini membantu?

Artikel berkaitan

  • Cara
    Tetamu

    Pelan bayaran

    Anda akan membayar sebahagian daripada tempahan anda selepas pengesahan tempahan, dan bayaran akan datang akan ditolak secara automatik pada…
  • Cara
    Tetamu

    Cari polisi pembatalan yang lebih fleksibel

    Cari penginapan dengan polisi pembatalan yang lebih fleksibel dengan menggunakan penapis carian kami. Anda boleh mencari penginapan yang men…
Dapatkan bantuan dengan tempahan anda, akaun dan banyak lagi.
Log masuk atau daftar